PREDNOSTI JUTARNJEG VJEŽBANJA

Imate osjećaj da ne možete skinuti višak kilograma i da vam je metabolizam na slow motion-u? Onda je definitivno za vas jutarnje vježbanje i prilagodba prehrane kako bi probudili metabolizam i potaknuli ga na povećano trošenje kalorija. Popijte ujutro na prazan želudac čašu mlake vode ili pojedite lagani obrok poput 2-3 jaja, zobenih žitarica ili voća i samim time potaknite metabolizam da troši više kalorija i masti kroz cijeli dan. Uz to kombinirajte jutarnju tjelovježbu i uspjeh vam je zagarantiran!

Jutarnje vježbanje dokazano podiže razinu hormona poput adrenalina koje ima veliki učinak na poboljšani razvoj kardio-vaskularnih sposobnosti, tzv. kondiciju ili izdržljivost. Uz poboljšani razvoj kondicije ujedno utječete i na mozak, u smislu koncentracije i fokusiranosti, stoga možete biti i do 10 sati koncentriraniji na posao ili obaveze nakon jutarnjeg treninga.

Još jedna od prednosti ranojutarnje tjelovježbe je naravno i gubitak potkožnog masnog tkiva. Ujutro vaše tijelo puno brže sagorijeva masti i troši kalorije, tako da se i brže gube neželjeni kilogrami. Vježbanje izlučuje hormone poput serotonina i endorfina koji su zaduženi za sreću i euforiju, pa će vas jutarnji trening napuniti tim hormonima za ostatak dana.

Ako vas muče "šlaufovi" oko trbuha i općenito višak kilograma, nedostaje vam koncentracije na poslu i baš niste sretni kroz dan, onda vam definitvno preporučamo jutarnje vježbanje. Dokazano će vam dan biti ispunjeniji i osjećati ćete se puno bolje!

Povezani članci (po oznakama)

INDIVIDUALNI INDIVIDUALNI

Individualni trening je najbrži put do cilja i svakako najučinkovitiji.

Više...
BODYSHERED i METABOLIČKI BODYSHERED i METABOLIČKI

Metabolički treninzi se zasnivaju na fiziološkom odgovoru i prvenstveno utječu na energetske sustave organizma.

Više...
BODYWEIGHT BODYWEIGHT

Ovaj program je osmišljen tako da se vježbanju može priključiti gotovo svaki pojedinac bez

Više...
PROGRAM VJEŽBANJA PROGRAM VJEŽBANJA

Kao što većinu stvari radimo u životu prema nekom planu tako i kad krenemo vježbati treba imati kvalitetan plan i program treninga

Više...
  • Sati Rada
  • Članova
  • Sprava

AKTUELNOSTI