USPORITE SA JELOM

Pravilno sažvakana hrana bolje se mehanički usitnjuje i takva pomaže u otpuštanju probavnih enzima koji kasnije naprave ostatak posla.

Brzina kojom konzumirate svoju hranu može utjecati na količinu tjelesnih masnoća koju nosite. Osobe koje brže jedu sklonije su debljanju.

Zato, sporije konzumirajte svoje obroke jer Vam može pomoći u izgradnji mišićne mase i održavanju indeksa tjelesnih masnoća.

Usporite i uživajte u svojim obrocima, dobro sažvačite hranu kako bi probava napravila što bolji posao za vas.

Označeno
Share

Povezani članci (po oznakama)

INDIVIDUALNI INDIVIDUALNI

Individualni trening je najbrži put do cilja i svakako najučinkovitiji.

Više...
BODYSHERED i METABOLIČKI BODYSHERED i METABOLIČKI

Metabolički treninzi se zasnivaju na fiziološkom odgovoru i prvenstveno utječu na energetske sustave organizma.

Više...
BODYWEIGHT BODYWEIGHT

Ovaj program je osmišljen tako da se vježbanju može priključiti gotovo svaki pojedinac bez

Više...
PROGRAM VJEŽBANJA PROGRAM VJEŽBANJA

Kao što većinu stvari radimo u životu prema nekom planu tako i kad krenemo vježbati treba imati kvalitetan plan i program treninga

Više...
  • Sati Rada
  • Članova
  • Sprava

AKTUELNOSTI

RADNO VRIJEME

    PON/SRI/PET: 06:30 - 21:00
    UTO/ČET: 09:00 - 21:00
    NED: 15:00 - 21:00
    Subotom i preznicima ne radimo!